Tittelkamp Wilhelmsenhallen, Nøtterøy Barn i sentrum

Tittelkamp

Vi gjentar suksessen fra i fjor og ber inn til en morsom, spennende og anderledes innsamlingsaksjon for Barnekreftforeningen. Håndballkampen vil, som i fjor, være mellom Flint sine dame "veteraner" og det som en gang var et lovende lag med gutter født i 86/87/88. Største nyheten fra i fjor er at jentene har rykket opp fra 4.divisjon til 2.divisjon (!), og gutta har, med få unntak, ikke rørt en håndball på et år, men vi lover uansett at dette blir en jevn batalje. I fjor gikk forøvrig jentene av med en særdeles knepen seier, hvor gutta følte det var noen suspekte avgjørelser fra dommerene på tampen. Men det tok likevel ikke fokus bort fra det som var hovedmålet med kampen, nemlig samle inn penger til Barnekreftforeningen. Vi fikk inn over 8000,- noe vi er veldig stolte av. I år igjen har vi vært så heldige å få låne bane i Slagenhallen gratis av kommunen, og denne gangen spiller vi på den midterste banen, og vi kan dermed få plass til enda fler tilskuere og givere enn i fjor! Vi håper derfor du vil ta med deg familie og kjente på denne opplevelsen 1.november. Det vil ikke være noe inngangspenger, men vi vil sette pris på alle bidrag som blir gitt! Nytt av året er at man også kan gi bidrag via denne siden, noe vi håper resulterer i mer penger til barnekreftforeningen. Vi planlegger avkast rundt 16:30, og åpner dørene 16:00. Håper vi sees!

Mål: 20 000 kr.
06.10.2014 02.11.2014

{{don.Amount | number:0}} kr.