Christoffer Remøy Endresen Remøy Trivselstiltak

Julegaver til Barneavdelingene - Prosjektsuperhelt

Julen er en magisk tid! I vertfall brukte den å være det.. Hva var det egentlig som gjorde Julen magisk? Vi tror at det som gjør en Jul magisk er at vi stopper opp og gir av oss selv. Det å gi uten å forvente å få noe som helst tilbake, er det som gjør Julen MAGISK! Tenk at du kan gi penger til noen som trenger et ekstra løft i en tid som skal være fylt med glede. Snakk med kolleger, snakk med familie og venner, gå til sjefen og fortell at dere ønsker at pengene går til et verdig mål! Når pengene har kommet inn vil de bli fordelt på de Fylkesforeningene som ligger nært de sykehusene som har Barnekreft Avdelinger. De, foreldrene til barna, vil da handle inn gaver og bruke pengene på en klok måte som skaper mest glede for Barna :) Jula handler om å gi: Gi Glede! Dropp den ubetydelige konfekten og gi pengene til en god sak :) Hilsen Christoffer Endresen, Martin Notøy. Nevstad og Simon Solbakken Prosjekt Superhelt www.norgerundt.net Video fra turen https://www.youtube.com/watch?v=Lp-562eNJ_g

Mål: 1 000 000 kr
24.11.2015 21.12.2015