Siv C. Hamre og Cecilie P. Rise Oslo Trivselstiltak

Harde tråkk for tøffe barn

"Tøffinger", hører vi folk si. Ved å sykle Bike Trans Alp, et 7 dagers terrengsykkelritt gjennom alpene.? Tøff? Tja. -harde tråkk kanskje.. Tøffingene er i våre øyne barna som virkelig må kjempe - en kamp for sitt eget liv. En ofte lang og krevende kamp. I altfor ung alder. Ordene utholdenhet og styrke settes således i riktig perspektiv når vi fordelt på syv dager skal tråkke 18 000 høydemetre fordelt på 52 mil gjennom tre land i sommer. Siv (31) er en allsidig triatlet og har tidligere gjennomført blant annet Norseman Xtreme og fulldistanse Ironman. Cecilie (41) er den på laget med lengst fartstid på to hjul med en rekke lange og korte sykkelritt i bagasjen. Vi er nå klare for nye utfordringer med et givende mål for øyet; sammen skal vi sykle alpene på tvers som team - for en god sak. Vi trenger ditt bidrag! Husk at "litt er bedre enn ingenting", så alle bidrag mottas med stor takk! Vårt mål er 10 000 kroner per dagsetappe; 70 000 totalt. Innsamlingen vil fortsette etter Bike Trans Alp og ut sesongen. Vi skal nemlig sykle flere ritt etter Trans Alp ;-) Alle som bidrar vil ved innsamlingens slutt få tilbakemelding på hva pengene konkret gikk til. Vi vil også legge inn overraskelser og konkurranser underveis for bidragsytere med premier fra bikeshop.no - så hiv en slant i potten og stay tuned! Det er også mulig å VIPPS'e penger til nr. 2277 - men husk da å merke meldingsfeltet "TA 2016" !

22.12.2015 31.12.2016

Siv C. Hamre og Cecilie P. Rise