Stine kårstad Kjeller Trivselstiltak

Støtte til små superhelter

Den 29 oktober 2015 ble hverdagen vår endret fra uskyldiglek og moro til Kaspermedisin, sovedoktorer,redsel, smerter, tårer og sykehusganger. William fikk diagnosen Akutt Lymfatisk Leukemi. William har vist seg som en ekte superhelt, som kjemper sitt livs tøffest kamp. Dag og natt. Hverdag. Og vi er med han. Disse små superheltene våre og vi som er rundt trenger små avbrekk og pustepauser hvor vi kan koble litt ut. Og her er Barnekreftforeningen fantastiske, de gir oss et samhold, en støtte, glede, latter, sykehusklovner, foreldreaften med pizza og prat og ulike aktiviteter for barnet, søsken og foreldre. Og dette er gull verdt for oss som står midt oppi det, og de som kommer etter oss. Derfor håper jeg at de som har mulighet til og støtte, gjør det. Det vil bli satt stor pris på. Hilsen Stine mammaen til William. They ride tricycles in the hallway not in the park. They know the names of their chemo instead of their classmates. Nurses and doctors are their new friends. Their laughter will make a heart melt. Their strenger will make a grown person cry. If you ever seen a kid fight cancer, it will change your life forever.

18.05.2016 31.12.2016

Stine kårstad