Jonas Wegge-Gusland Tønsberg Trivselstiltak

Til barna i mammas minne

Vår kjære mamma døde brått og uventet etter tre måneders sykdomsperiode. Fredag kveld den 25.11.16 ville ikke hjertet hennes slå mer. Ingen hadde forventet at dette skulle skje så fort. Nå kan vi trøste oss med at mamma ikke har det vondt mer. Mamma var veldig raus, varm og veldig glad i barn. Hun elsket sine fire barnebarn utrolig høyt. Hun var utrolig gavmild og hadde alltid noe å gi. Derfor er dette en sak som jeg vet engasjerte mamma. I vår kjære mammas navn vil jeg oppfordre alle jeg kjenner om å bidra til å støtte Barnekreftforeningens viktige arbeid for barn med kreft og deres familier. Det er snart jul og vi skal feire vår første jul uten mamma. Landet rundt sitter det mange barn som skal feire julen på sykehuset. Med dette bidraget kan du bidra til at livet på sykehuset for barna blir litt bedre. Stort eller lite, alt hjelper! Innsamlede midler vil gå uavkortet til gaver og aktiviteter som kan være med på å gi økt livskvalitet til barna på Barnekreftavdelingen ved Tønsberg sykehus. På forhånd tusen takk! Varme hilsner fra Jonas Nord Gusland med familie.

02.12.2016 14.06.2017

Jonas Wegge-Gusland