Karianne & Tina Oslo Trivselstiltak

Aktiv kamp mot barnekreft

. 22.oktober kl.12:00 arrangerer vi "Aktiv kamp mot barnekreft" Donér et valgfritt beløp (min 100,-) til barnekreftforeningen og bli med på en trening med mening. Vi arrangerer en energirik sirkeltrening for alle aktivitetsnivå fra kl.12-13:00 i Elixia Colosseum's lokaler. Det kreves ikke at du er Sats/Elixia medlem for å delta. Gå inn på Facebook og finn arranhementet: Aktiv kamp mot barnekreft, og følg instruksjonene for å delta! Litt om oss: Tina jobber til daglig som personlig trener, er aktiv fitness atlet og har en ståpåvilje og et sprudlende humør som det er umulig å ikke bli smittet av! Karianne er også aktiv fitness atlet og har utdanning innenfor psykisk helse og fysisk aktivitet. Karianne har samtidig hatt den glede av å være storesøster til en vakker gutt som mister livet til kreft bare 4 1/2 år gammel. Samarbeidspartnere: Elixia Colosseum har vært snill og lånt ut sine lokaler for anledningen Better Bodies er også med og støtter arrangementet, så en overraskelse venter for de som deltar! Vi gleder oss til å se deg! :)

30.09.2017 30.10.2017

Karianne & Tina