Bidrag fra TeamRynkebyOslo ved syklist Kjersti Ihle 2014/2015
Mona Irene Aastveit Solberg Plassen gård, Sebjørnsrudvn 12, 1389 Heggedal Forskning

Bidrag fra TeamRynkebyOslo ved syklist Kjersti Ihle 2014/2015

Innsamlingsaksjon til støtte for Barnekreftforeningen via Team Rynkeby hvor vår venninne Kjersti Ihle skal sykle fra Oslo/København til Paris i juli 2015. Mona er snart ferdigbehandlet for eggstokkreft, men ønsket å benytte tiden under sykdomsforløpet på noe mer enn bare seg selv. Vi startet derfor en innsamlingsaksjon med hjelp fra mange gode venner. 16.12.2014 var den dagen hun fikk sin siste cellegiftkur, og vi avsluttet dagen med en fest hvor vi fikk samlet inn ca kr 60.000,- Pengene gikk uavkortet til Barnekreft-foreningen, så vi kan vel si at det var en vellykket dag på mange måter! Vi fortsetter innsamlingen i 2014 og 2015. Vi gleder oss til å følge Team Rynkebysyklistene til Paris. Vi heier på dere og syns dere gjør en fantastisk innsats for forskning på Barnekreft! Trå på!! Samtidig oppfordrer vi andre privatpersoner å starte innsamling: det er enkelt, hyggelig, morsomt og ikke minst - viktig!! Hilsen Mona, Kjersti, Turi og Nina

19.12.2014 10.07.2015

Mona Irene Aastveit Solberg