Kari Vassbotn Bodø Forskning

Til minne om Sigrid

Da er innsamlingen over, og vi klarte nesten 7 ganger målet vårt! Vi er utrolig takknemlige og rørte over engasjementet. OPPDATERT 11.01.2016 . Sigrids elleveårsdag. Så er det gått et år siden vi startet. I dag er det Sigrids elleveårsdag - og vi har klart å samle inn et betydelig beløp til forskning. Vi vil takke alle som har donert - vi setter pris på hver eneste en av dere! Vi stenger innsamlingen for godt ved midnatt i dag. Sigrid ville blitt 10 år den 11. januar 2015. Hun ble bare fire. Kreftformen Sigrid døde av, heter Wilms tumor, og er en nyrekreft som bare rammer barn. Dessverre er det lite forskning på kreftformer som bare rammer barn i Norge, og vi ønsker at det blir forsket mer på dette. Vi ønsker å feire Sigrids minne med å støtte forskning på barnekreft. Målet vårt er å samle inn 10.000 kroner i løpet av dette året. Vi setter stor pris på alle bidrag – små som store.  Pengene går direkte til Barnekreftforeningens forskningsfond. Med vennlig hilsen Kari og Svein Tore, Sigrids mamma og pappa. OPPDATERT 12.01: På Sigrids bursdag kom det inn over 31.000 kroner! Vi er overveldet og takknemlige. OPPDATERT 25.11: Vi kan også opplyse om at Sigrids prinsessetegning nå er blitt til en prinsessedukke - og den er til salgs! http://mykograr.no/produkt/den-harlose-prinsessa/

Mål: 10 000 kr.
11.01.2015 11.01.2016

{{don.Amount | number:0}} kr.
Kari Vassbotn