Team Rynkeby Vestlandet Norge Forskning

Tour de Paris 2015 Team Rynkeby Vestlandet

Team Rynkeby består av tre norske lag, hvor Team Rynkeby Vestlandet dekker landet utover Oslo og Østfold, med deltakere fra Rogaland, Hordaland, Sør-Trøndelag og Nordland. Vi er til sammen 28 syklister og nærmere 10 servicepersonell som arbeider aktivt på vår fritid med å skaffe til veie forskningsmidler for at flere barn skal overleve sykdommen! Min aksjon er med på bidra uavkortet til at disse målene blir nådd. Vi sykler for kreftsyke barn og deres familier! Bli en del av Team Rynkeby. Team Rynkeby sykler hver år opptil 150 mil fra Norge til Paris. Målet for 2015 er å samle inn minst 2,5 millioner kroner til kampen mot barnekreft. Hobbysyklistene og servicepersonene dekker selv sykkel, utstyr, mat og overnatting. Sponsorbidrag og donasjoner går uavkortet til Barnekreftforeningen. (*Store sponsorer faktureres direkte av Barnekreftforeningen og vil ikke vises på denne innsamlingssiden.) I 2014 klarte vi å samle inn 1.042.000 kr, i år har vi et mål om å samle inn over det dobbelte. Hjelp oss og nå dette målet!

02.02.2015 10.09.2015

Team Rynkeby Vestlandet