Geir Arne Kaiander og Carina Bang Lillestrøm Forskning

Til minne om Eirik

For 2 år siden opprettet vi denne siden til minne om vår lille Eirik som døde av en sjelden form for leukemi (Juvenil Myleomonosytt Leukemi) i august 2014, 2 år og 2 måneder gammel. Vi har siden da hatt fokus på videre forskning av barnekreft, og vi har blitt rørt over alle dere gode folk som har bidratt til en sum som går direkte til forskning. I Norge dør hvert femte barn som får kreft. Vi har ingen barn å miste, og forskning er eneste måten å bedre denne statistikken. Vi håper, ved hjelp av denne siden, at dere fortsatt ønsker og har mulighet til å avse et beløp til ytterligere forskning på barnekreft. Dessverre er det fortsatt en kjensgjerning at det ikke bevilges tilstrekkelig med penger fra staten til forskning, så derfor er det så viktig at private aktører er med og bidrar. Dette blir tredje julen uten Eirik, og desember fremkaller et ekstra savn. For oss føles det veldig meningsfullt å samle inn penger til dette formålet, det blir en måte å hedre Eiriks minne på. Vi setter stor pris på alle bidrag som kommer inn. Pengene går direkte til Barnekreftforeningens forskningsfond. Med ønske om en riktig god førjultid, Carina, Geir Arne og Johanne - mamma, pappa og lillesøster til Eirik

29.11.2015 31.12.2017

Geir Arne Kaiander og Carina Bang