Geir Arne Kaiander og Carina Bang Lillestrøm Forskning

Til minne om Eirik

I fjor opprettet vi denne siden til minne om vår lille Eirik som døde av en sjelden form for leukemi (Juvenil Myleomonosytt Leukemi) i august 2014, 2 år og 2 måneder gammel. Vi har siden da hatt fokus på videre forskning av barnekreft. I Norge dør hvert femte barn som får kreft. Vi har ingen barn å miste, og forskning er eneste måten å bedre denne statistikken. Vi håper, ved hjelp av denne siden, at dere ønsker og har mulighet til å avse noen kroner til ytterligere forskning på barnekreft. Dessverre er det en kjensgjerning at det ikke bevilges tilstrekkelig med penger fra staten til forskning, så det er avgjørende at private aktører er med og bidrar. For oss personlig er julen en tøff tid der vi kjenner ekstra på savnet og sorgen. Likevel føles det så meningsfullt å samle inn penger til dette formålet. Vi setter stor pris på alle bidrag som kommer inn. Pengene går direkte til Barnekreftforeningens forskningsfond. Med ønske om en riktig god førjultid, Carina og Geir Arne, mamma og pappa til Eirik

29.11.2015 31.12.2016

Geir Arne Kaiander og Carina Bang