Beate Ramselien Ekornås Ålesund Forskning

STØTT FORSKNING PÅ BARNEKREFT, Aleksanders minne

Tusen hjertelig takk for alle gaver til Aleksanders minne så langt. Vi er overveldet av respensen, det varmer hjertene våre. Takk også for alle fine ord og omtanke! Vi kan nå 100.000 ! Dette er en innsamling til minne om 13,5 år gamle Aleksander som døde 01.01.2016 av kreftsvulst på hjernestammen. Han kjempet i 3 år med mange gode og noen mindre gode dager, og var heldig å få forlenget livet med flere omganger protonstråling, stråling og kirurgi. Aleksander fikk også prøve målrettet terapi, men der var for lite tid og forskning til å finne en type terapi som kunne hjelpe han. Clivus Chordom er en av mange uhelbredelige kreftformer som ny medisin kan stoppe, men studiene tar tid og koster penger. Det er enda for lite forskning på nyere behandlingmetoder og vi oppfordrer alle til å støtte forskningen. Norge ligger langt bak sine naboland på dette området. Vårt mål er at de barna som får kreft i fremtiden skal få nyte godt av en større innsats på forskning! Vi setter pris på alle bidrag. Innsamlingsaksjonen vil pågå et år og pengene går til Barnekreftforeningens forskningsfond. Med vennlig hilsen Beate Ramselien Ekornås og Håvard Ekornås (foreldre) Theodor og Iselin Filippa (søsken)

Mål: 50 000 kr.
03.01.2016 03.01.2017

{{don.Amount | number:0}} kr.
Beate Ramselien Ekornås