Friskis & Svettis i Tinn sammen med Team Rynkeby arrangerer Spinningmaraton 7 januar 2017
Friskis & Svettis Tinn Tinn Forskning

Neste års viktigste spinningtime går av stabelen lørdag 7. Januar. Vi kjører en 3 timers spinnmaraton for Team Rynkeby og Barnekreftforeningen. Team Rynkeby er et nordisk veldedighetssykkellag som hvert år sykler til Paris for å samle inn penger til kreftsyke barn og deres familier. Per Øyvind Lia fra Tinn skal delta i Team Rynkeby 2017. Vi håper selvsagt dere også støtter Barnekreftforeningen ved å bli med på spinningmaraton lørdag 7. Januar kl 1200. Send en mail til poelia@online.no for å melde deg på. Da får du en mail tilbake med en link til Barnekreftforeningens sider hvor du donerer 300 kr eller mer. Skriv ditt navn i registreringen helt til slutt slik at vi ser hvem som har donert/er påmeldt. Melder du på flere, er det fint om alle navnene står på donasjonen. Kvitteringen du får fra donasjonssiden til Barnekreftforeningen er din inngangsbillett. Skriv også om du deltar på Rjukan eller i Tinn Austbygd. Da det er stor pågang må betaling/donasjon skje senest 2 dager etter påmelding. poelia@online.no Spørsmål:: Kontakt Per Øyvind på 99431704

18.11.2016 07.01.2017

Friskis & Svettis Tinn