Hilde M Svenningsen Skedsmo Forskning

Tobias vil gjøre en forskjell

Ett stort takk fra hjerte til alle dere hjertegode menneskene der ute som har vært med på å gjøre en forskjell- Det har betydd så mye for oss at dere har donert, delt og engasjert dere for en slik viktig sak. Ingen ting er viktigere for oss enn at vårt elskede lys Tobias er med på å gjøre en forskjell. Vi heier på enda mer øremerkede midler og mer forskning. 4 av 5 barn blir friske - vi ønsker at absolutt alle barn skal bli friske. Vi Har ingen barn å miste- barna er det mest verdifulle vi har. Savner deg sånn vår umistelige elskede gutt. Tusen takk for deres støtte ❤ Vi har totalt fått inn over 600 000 kroner. Tobias vil gjøre en forskjell -Vi har ingen barn å miste - Vår kjære elskede lillegutt, lillebror og tvillingbror gikk bort 30. Januar 2017 etter 11 måneders kamp mot kreften. I mars 2016 viste det seg at Tobias hadde en svulst i hodet, og han har siden da kjempet kampen mot kreften. Cellegiftkurer og protonstråling i USA ga resultater, men desverre gikk det kun kort tid før den var tilbake. Tobias var en solstråle som satte fotspor etter seg hvor enn han var og det fins ikke ord som kan beskrive hvor mye han var og er elsket, og hvor mye han vil bli savnet. Hver dag i løpet av dette året har vi understreket viktigheten av å fortelle hverandre hvor mye vi betyr for hverandre, og setningen "DU gjør meg glad " er nøkkelordet som kan beskrive kjærligheten vi som familie har vist hverandre i denne vanskelige tiden. Ta vare på hverandre og de små øyeblikkene. Det er selve livet. Vi behøver mer forskning på barnekreft. For å få til dette må vi få inn mer midler- øremerkede midler som går direkte til forskning på dette. DU kan gjøre en forskjell - Tobias vil gjøre en forskjell. Vi har ingen barn å miste! MER fokus på BARNEKREFT MER fokus på FORSKNING MER fokus på GULLSLØYFEN

Mål: 500 000 kr.
30.01.2017 01.08.2017

{{don.Amount | number:0}} kr.
Hilde M Svenningsen