Kristoffer Bang Oppegård Forskning

Martines minne

Martine Bunæs Bang døde av kreft som 6-åring. Hun døde 7. oktober 2017. Martine var syk i snaut to år og utfallet var gitt da hun ble diagnostisert. Hun var så tapper, så tapper, men DIPG kan ingen sloss mot. Når du er seks år, skal du leke, løpe og klatre i trær og ikke dø av kreft! Vi håper med denne innsamlingen å bidra til at forskning på sykdommen kan bidra til at barn og familier som får diagnosen kan ha et håp om overlevelse🎗. Ved begravelsen ble det solgt gullsløyfer til inntekt for barnekreftforeningen, og vi velger å utvide denne innsamlingen slik at de som ønsker det, kan bidra til forskning mot barnekreft gjennom Martines egen innsamlingsaksjon. Ønsker at pengene brukes til forskning mot den formen Martine døde av (Svulst på hjernestammen/pons gliom). Alle bidrag er velkomne. Om du er fem år og får 20 kroner på basar, eller om du er bedriftseier og lar julegavene gå til forskning dette året... Da har vi nådd første delmål 250 000 på rekordtid! Fantastisk bra, men vi stopper ikke enda. Tanken er å holde ut til bursdagen hennes og jo mer penger til forskning, jo bedre. Takk til alle som har bidratt så langt, ingen vet hvem som får nytte av dette nestegang❤️🎗 (Fått tilbakemelding på at man ikke kan skrive hilsen når man har vippset-det skal gå bra om man går tilbake til nettleseren og skriver der etter man har vært inne på vipps.)

19.10.2017 08.08.2018

Kristoffer Bang