Son Spa Son Spa, Hollandsveien 30, N-1555 SON Forskning

Hopp i havet for en god sak

«The Good Neighbour» Son Spa ønsker å invitere deg til årets kick off av badesesongen ved å hoppe i havet for en god sak. Flere år på rad har vi arrangert «Hopp i havet for en god sak» hvor Son Spa gir kr. 50,- pr. badende gjest til barnekreftforeningen og forskning. I år vil vi invitere til GRATIS foredrag med Johan Kaggestad med tema: « Fysisk, mental og sosial helse - de tre helsefaktorene henger sammen. Energi i hverdagen gjennom fysisk aktivitet. Jeg vil og jeg kan!» I tillegg får vi besøk av gründeren til basisball hvor man kan delta på en treningsøkt som oppvarming til hopp i havet klokken 13:00. En dag fylt med motivasjon, fysisk aktivitet og et forfriskende bad i nydelige omgivelser i vannkanten. https://www.facebook.com/events/219247448652674??ti=ia Om du ikke mulighet for å delta på Vårbadet , har du nå mulighet for å støtte vårbadet og barnekreftsaken ved å gi ditt bidrag til vår innsamling. Vi vil gi en stor ❤️ Takk til alle som ønsker å bidra til en viktig sak

13.04.2018 28.04.2018

Son Spa