#GivingTuesday i Norge

Du har sikkert hørt om Black Friday med alle de gode tilbudene?  Nå kommer Giving Tuesday som handler om å gi.

63 norske influencere skal i november rette fokus på 11 gode saker med mer enn 100 videoer på sine kanaler på Instagram og Facebook.  Tilsammen har de enormt gjennomslag i gruppene under 30 år.

På selve Giving Tuesday, tirsdag 28.november, steller YouTuberne istand maratonsending på sosiale medier! Sendingen kan du se her mellom kl 18 og 23: www.givingtuesday.no

I Norge er det Innsamlingsrådet  (link. http://www.innsamlingsradet.no/) som er nasjonal koordinator. Giving Tuesday lanseres bredt i Norge i 2017 med en stor influencer-aksjon, der de unge stjernene informerer og samler inn til hjelpearbeidet som gjøres av 11 anerkjente organisasjoner. Barnekreftforeningen har vært heldige å få med seg 7 engasjerte YouTubere som frivillig hjelper oss å fremme vårt budskap.

Vil du lage din egen innsamling også ? Her er det bare kreativiteten som setter grenser! Vi setter svært stor pris på ditt engasjement.