Arve Seglem Egersund Trivselstiltak

Sammen for å hjelpe.

Hei alle sammen! Sine og Arve ønsker å invitere deg til en liten utfordring. Formålet er å samle inn noen kroner til barnekreftsforeningens viktige og nødvendige arbeid. Vi har vært med på arrangementer, kurs og forskning i regi av Barnekreftforeningen. Da ser man i sannhet betydningen av en slik organisasjon og hvilken forskjell en tur eller sammenkomst utgjør for disse barna. Eller hvordan ett kveldskurs om senskader og skolearbeid hjelper i kampen om ressurser for at denne gruppen skal få best mulig hjelp og ikke nødvendigvis mest mulig hjelp. For de vil i grunnen være akkurat som alle andre. På forhånd takk Vårt håp om å samle inn hele 5000 kr ble «knust» allerede første kveld. For en respons. Så vi takker for den flotte responsen med å sette oss ett nytt mål. Alltid godt å ha ett mål og jobbe mot! NB : flere sliter med å få navnet sitt på donasjonen og blir satt som anonym. Ønsker du å ha med navn gir du beskjed til meg på SMS så fikser jeg det.

06.01.2019 05.02.2019

Arve Seglem