Idrettslag i Nordmøre og Romsdal Averøy Trivselstiltak

#KampdagMotBarnekreft

Dette har nå blitt en fellesinnsamling for alle lag som ønsker å delta. Forsidebildet vil bli oppdatert med hver ny klubb som ønsker å bidra. Foreløpig er Kårvåg/Havørn/Gry og Vestnes/Varfjell 2, men vi håper det blir mange flere. Vi ønsker å starte en innsamlingsaksjon under emneknaggen #KampdagMotBarnekreft. Vi velger en hjemmekamp der vi tar inngangsbillett til kampen og lar hele inntekten gå til denne innsamlingsaksjonen. Overskuddet av kiosksalg går samme vei. Vi håper at våre kolleger i divisjonen, og gjerne andre divisjoner går sammen med oss og gjør det samme i en av sine hjemmekamper sesongen 2019. KHF/GRY hadde sin #KampdagMotBarnekreft Onsdag 15. Mai. Foreløpig resultat: 3900 kr, kiosksalg er ikke regnet inn. Neste lag ut er Vestnes/Varfjell 2 som har sitt arrangement 21.Mai. Vi ønsker lykke til Da kan vi med glede melde at også I.L Nordlandet har meldt seg på. De har sitt arrangement 23. Mai, mot KHF/GRY kl 1900. Håper mange stiller der også. Nå har også Averøykammeratene kastet seg med. Fint at vi kan stå sammen om dette. Vi får flere med oss, og dette har nå blitt tverrsportslig, da Averøy Håndballklubb også vil bidra. La oss bruke hobbyen vår til å gjøre en forskjell for dem som har fått en start på livet som ingen fortjener. Støtt #KamdagMotBarnekreft

06.05.2019 31.12.2019

Idrettslag i Nordmøre og Romsdal