Rosenberg Verfts Klubb Hundvåg Trivselstiltak

Innsamling til Barnekreftforeningen Rogaland

Vil du være med Rosenberg Verfts Klubb å støtte en god sak? Vi samler inn penger til Barnekreftforeningen Rogaland og ditt bidrag vil gjøre en forskjell, enten du donerer mye eller lite. Alt hjelper. Takk for at du blir med å støtter. Rosenberg Verfts Klubb starter opp donasjonene med 15.000,- Barnekreftforeningen Rogaland jobber for å bekjempe barnekreft og gi familier støtten de trenger. Barnekreftsforeningens mål er at alle barn og ungdommer med kreft overlever og får god livskvalitet etter en sterk kreftbehandling. Want to join Rosenberg Verfts Klubb in supporting a good cause? We are raising money for Barnekreftforeningen Rogaland and your contribution will make an impact, whether you donate a lot or a little. Anything helps. Thank you for your support. We will start the donations off with 15.000,- NOK Barnekreftforeningen Rogaland works to fight child cancer and provide families with the support they need. Barnekreftforeningens goal is that all children and adolescents with cancer survive and get good quality of life after a strong cancer treatment.

16.04.2020 30.04.2020

Rosenberg Verfts Klubb