Trek Norge Norge Trivselstiltak

TREK 100 - Vi sykler for barnekreftsaken

Denne helgen sykler vi TREK100 til inntekt for barnekreftsaken, og vi vil at du skal bli med oss der du er. Du kan sykle enten 100 meter, 100 kilometer eller 100 miles (eller så langt du vil), samtidig som du donerer noen kroner til vår innsamlingsaksjon til Barnekreftforeningen her. PS! Du må ikke sykle for å donere penger. TREK100 arrangeres 30. gang i USA, og i år er vi i Norge med på å støtte den gode saken. Barnekreft er virkelig noe å kjempe mot i verden i dag, og derfor ønsker vi å bidra på en positiv måte. Vi sykler, vi donerer penger, og vi får fokus på en viktig sak som kan ramme oss alle på en eller annen måte. Derfor: 1 Finn en rute du vil sykle, og sykle den lørdag 22. august (eller en annen dag som passer deg) 2 Donér penger til innsamlingsaksjonen før, under eller etter rittdagen. 3 Ta et bilde og del med oss på Instagram med hashtag #treknorge, #trek100nordic og tagging av @trekbikesnorge. Hvis du ikke er på Instagram så send oss et bilde på Facebook. Vi blir i tillegg veldig glade hvis du hjelper oss med å få med flere deltagere. Jo flere vi er, dess bedre. Vi trekker ut noen flotte premier til de som er med. Det gjør vi i etterkant av rittdagen. Hvis du sykler sammen med flere, husk å holde god avstand og følg smittevernrådene.

12.08.2020 01.09.2020

Trek Norge