Thomas Jarnæs Coe Bodø Trivselstiltak

Julebilen 2020 🎗

Annerledesåret 2020🙏🏼 Året 2020 har har gitt verden store utfordringer. Verden kjemper en kamp mot Covid-19. Mange har fått utfordringer med permitteringer, konkurser, sykdom og mange har mistet sine nære og kjære💔 Oppi alle urolighetene og bekymringene, er det mange som møter ekstra utfordringer og fortvilelse ved at deres barn har fått kreft. Dette er en gruppe små mennesker som er ekstra utsatt for pandemien som herjer pga infeksjonsfare. 🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗 Jula kan ikke komme for tidlig i år. Få fram julepynten, heng opp lysene og la håp og glede regjere ut året og inn i et nytt, håpfullt år🙏🏼🎄🎅🏼☃️✨🌟🚗❤️ Julebilen blir rigget i år som tidligere, for å samle inn penger til Barnekreftforeningen og trivselstiltak for barn som har eller har hatt kreft. ❤️❤️❤️ Med hensyn til smittevernsreglene skal ikke Julebilen bidra til spredning av virus, men håper på å spre juleglede og dugnadsånd- kan vi sammen nå årets innsamlingsmål?🎗🚗❤️ Ingen kan gjøre alt, men alle kan gjøre litt 🎗

15.11.2020 31.12.2020

Thomas Jarnæs Coe