Gruppe elever 9.trinn Bergen, Norge Trivselstiltak

Innsamlingsaksjon Barnekreftforeningen

Hei! Vi er en gruppe elever på 9. trinn i fra faget innsats for andre på Olsvik skole, vi har opprettet en innsamlingsaksjon for Barnekreftforeningen. Vi har et veldig stort ønske om at DU skal hjelpe oss med å nå vårt mål. Målet går ut på å hjelpe kreftsyke barn! Barnekreftforeningen har tre ulike kategorier der du kan bidra: Forskning mot kreft. Støtte og tilbud til familier som er rammet av barnekreft. Generelle gaver som barnekreftforeningen bruker fritt der det er størst behov. Vi har lagt fokuset vår på den siste kategorien, men hver eneste krone teller uavhengig av kategori. Vi har fått mulighet til å velge mellom forskjellige foreninger. Grunnen til at vi valgte barnekreftforeningen var fordi vi har lest om flere tilfeller som blir omtalt på massemedier. Disse historiene har gjort et stort inntrykk på oss. Det må være tungt for pårørende å vite at noen, de elsker mest i verden får en så alvorlig sykdom. Derfor vil vi gjerne bidra med det vi kan. Målet vårt er å samle inn flest mulig penger, og vi håper at DU vil bidra! Gjør et bidrag, hver krone hjelper!

10.03.2021 17.04.2021

Gruppe elever 9.trinn