Trek Norge Norge Trivselstiltak

Trek Hope - Vi sykler for barnekreftsaken

Trek har hatt et stort engasjement for barnekreftsaken gjennom mange år, og også i år ønsker vi å hjelpe barn som er i en vanskelig situasjon. Vi vet vi gjør det absolutt best gjennom å gjøre det vi kan, nemlig å sykle samtidig som vi samler inn penger til den gode saken. 21. august er du derfor invitert til å være med på Trek Hope. Rittet foregår der du er, og det er du som bestemmer hva slags sykkel du sykler på. Om det er en helt vanlig sykkel, en landeveissykkel, en terrengsykkel eller en el-sykkel, spiller ingen rolle. Du kan sykle enten 100 meter, 100 kilometer eller 100 miles (eller så langt du vil). Det eneste viktige er at du sykler, og ikke minst samtidig som du donerer noen kroner til vår innsamlingsaksjon til Barnekreftforeningen. Har du ikke en sykkel så låner du en av naboen. --------------------- Hva vil vi at du skal gjøre: 1 Finn en rute du vil sykle, og sykle den lørdag 21. august, eller en annen dag som passer deg. Det gjør ingenting om du sykler en dag før, en uke før, en dag etter, eller en uke etter. Viktigste er at du sykler. 2 Donér penger til innsamlingsaksjonen før, under eller etter rittdagen. Gi det du føler er riktig. Om det er en hundrelapp eller mer. Alle pengene går til Barnekreftforeningen. Penger donerer du på denne siden. 3 Ikke minst. Vi vil se at du er ute på sykkelen. Derfor, ta et bilde og del med oss på Instagram med hashtag #treknorge og #trekhope. Bruk muligheten til å vise fram sykkelen din, deg på tur, med et stort engasjement for en viktig sak. Vi blir i tillegg veldig glade hvis du hjelper oss med å få med flere deltagere. Jo flere vi er, dess bedre. Inviter alle du kjenner som sykler! --------------------- Del budskapet med dine venner Vi blir i tillegg veldig glade hvis du hjelper oss med å få med flere deltagere. Jo flere vi er, dess bedre. Inviter alle du kjenner som ikke sykler og alle som sykler. Vi trekker ut noen flotte premier til de som er med. Det gjør vi i etterkant av rittdagen. Følg med på vår Facebook-side eller Instagram-konto for å se det store engasjementet vi skal lage sammen i august, med den store finalen lørdag 21. august. Facebook: http://facebook.com/trekbikesnorge Instagram: http://instagram.com/trekbikesnorge Vi gleder oss! Tusen takk for at du er med!

08.07.2021 01.09.2021

Trek Norge