Team Systemhus Bodø Forskning

Systemhus sykler Oslo-Paris for barnekreftsaken

Bli med oss på reisen! ​ For å markere 20 år med «Friske hjem» og for ytterligere å sette Systemhus på kartet – Vi i Systemhus skal sykle Oslo – Paris. Som hovedsponsor for Team Rynkeby Nord-Norge, har Systemhus bidratt gjennom flere år. Kjedens medlemmer er stolte over dette engasjementet og i forbindelse med en ledersamling i 2017, kom ideen om et eget Systemhus lag. Team Rynkeby har som hovedoppgave å samle inn penger til Barnekreftforeningen. De arrangerer og deltar på ulike arrangement og dugnader gjennom hele året. I juli måned, sykler alle de Nordiske Rynkeby lagene til Paris, fra hver sin hovedstad. Mange av de som deltar her har virkelig fått kjent på kroppen tider med tøffe utfordringer, og hvordan det er å ikke ha et «Friskt Hjem» rundt seg. Gjennom vårt samarbeid med Team Rynkeby vokste ideen frem om at kunne de sykle Oslo – Paris, for en sak de brenner for, så kan Systemhus også det. ​ Deltagerne forplikter seg også til å gjøre en innsats for å samle inn penger til det gode formålet ved å skaffe sponsorer og private bidrag i sitt lokale miljø i forkant og under turen. Da oppfordrer vi til å gå sammen om å lage arrangement og aktiviteter som gjør det enkelt for bedrifter, samarbeidspartnere og privatpersoner å bidra.

Mål: 1 000 000 kr
19.06.2019 24.08.2019