YPF ConocoPhillips Stavanger Forskning

Støtt gullsløyfe aksjonen

Vi i Young Professional's Forum i ConocoPhillips Norge ønsker å øke oppmerksomheten rundt barnekreft og ha en innsamlingsaksjon til inntekt for Barnekreftforeningens Gullsløyfe innsamling. Annenhver dag får et barn i Norge kreft. Og selv om 85% av barna overlever, så er det fortsatt den hyppigste dødsårsaken blant barn i alderen 1-14 år i Norge. Fordi barn må behandles som barn, trenger de tilpassede behandlingsmetoder, medisiner og oppfølging. Forskning på kreft hos barn og ungdom er fortsatt et lavt prioritert område i Norge. Derfor jobber Barnekreftforeningen med å samle inn midler til forskning på barnekreft. Barnekreftforeningen er også en viktig støttepartner for barn og ungdom med kreft og deres familier. YPFs innsamlingsaksjon går direkte til Barnekreftforeningens forskningsfond. Vi invitere alle kollegaer til å gi sin støtte og donere til gullsløyfe aksjonen for barn og ungdom med kreft. Pga. smittevern donerer YPF pengene direkte til innsamlingen istedenfor å dele ut sløyfer i år. Takk for din støtte! ------------------------------------------------------------------------ The Young Professionals' Forum at ConocoPhillips Norway wants to increase awareness around childhood cancer and help raise money to support this year’s Golden Ribbon campaign. Every second day a child in Norway is diagnosed with cancer. Although 85% survives it is still the most common cause of death among children aged 1-14 years in Norway. These cancers can be quite different from cancers affecting adults and need adapted treatment methods, medication, and follow-up. Research on childhood cancer is still a low priority area in Norway. Barnekreftforeningen is therefore raising money to research on childhood cancer. Barnekreftforeningen is also an important support partner for children and youths with cancer and their families. YPFs is marking the charity by donating directly to Barnekreftforeningen Research Fund. We invite all our colleagues to donate to this vital and well deserving charity. Due to the covid-situation YPF will donate directly to the charity and not hand out ribbons. Thank you for your support!

18.11.2020 31.12.2020

YPF ConocoPhillips