Onkel Ronnys GoldenChild Kløfta Forskning

Goldenchild - en hyllest til Patrick

PATRICK OG GOLDENCHILD Jeg er «Onkelen til Patrick». Patrick fikk diagnosen osteosarkom, eller benkreft, for 2 år siden. Høsten 2016 amputerte han det ene benet og etter en omfattende cellegiftkur kunne hele familien feire at han var ferdig med behandingen sin sommeren 2017. Dessverre fikk vi raskt vite at han hadde fått tilbakefall, og at sykdommen utviklet seg raskt videre. Han har siden den gang kjempet en tapper kamp for å bli frisk, med den ene behandlingen tøffere enn den andre. Men han har utvist en enorm vilje til å bli frisk, han har aldri klaget, har alltid vært positiv og i godt humør. Men Patrick ble hardt rammet, og til sist orket ikke kroppen hans mer, og Patrick døde fra oss den 11.juli 2018 - bare 12 år gammel. En mor og en far har mistet sin sønn, en søster har mistet sin bror, besteforeldre har mistet et barnebarn. Goldenchild er familiens hyllest til Patrick og den kampen han har kjempet. Det skal være et avtrykk han har satt, og et symbol på hans positivitet, livsglede, ukuelige optimisme og kamplyst. Goldenchild ER Patrick, og ditt bidrag gir Barnekreftforeningen muligheten til å fortsette kampen for Patrick. HISTORIEN BAK GOLDENCHILD "Onkel" har designet en gave, en klassisk lakseflue som nå heter «The Golden Child». Gaven er laget med hjertet, med Patrick i tankene og er inspirert av gullsløyfen - symbolet for kampen mot kreft hos barn. Etter innsamlings slutt vil den gitt i gave tilbake til en av bidragsyterne til innsamlingen, vilkårlig, og uten andre kriterier. Gjennom DITT bidrag blir du en del av Patricks Goldenchild, og med det gjøre innsatsen enda sterkere i kampen som så langt ikke er vunnet. Gi et smil, gi et håp, gi en drøm. Lykke kan ikke måles i penger, men i dette tilfellet er hver eneste krone belagt med en liten bit lykke for de som berøres. Her er et kort videoklipp av selve overrekkelsen av gaven til Barnekreftforeningen tidligere i sommer facebook.com/ronny.hermansen/posts/10156634932014617. Et aspekt ved innsamlingen er å spre kunnskap. Kampen mot barnekreft og hva gullsløyfen betyr er altfor lite omtalt. Så del gjerne denne lenken med en venn, eller finn oss på facebook på https://www.facebook.com/heltersomhjelperhelter/. TAKK for din tid, takk for din hjelp og TUSEN TAKK for ditt eventuelle bidrag. Til minne om Patrick Hermansen

09.05.2018 31.10.2018

Onkel Ronnys GoldenChild